נכנסים לדירה חדשה? אל תשכחו להכניס אתכם גם ערכת בית חכם

עד היום רוכשי דירות היו מקבלים מהקבלן מפרט בסיסי של בית חכם, אך בסופו של דבר לא באמת הבינו מה חכם בו. כיום חברת איזיוייב חשמל חכם ותם, מאפשרת לרוכשים לבחור בעצמם עד כמה הם רוצים שהבית שלהם יהיה חכם.

בסרטים של פעם, היו מוחאים כף והיה נדלק אור, זה היה נראה כמו קסם או משהו על טבעי. בעולם מתקדם של היום, גם הבית הפך להיות חכם, זה כבר לא קסם שאפשר להדליק את האור או כל מוצר חשמלי אחר בבית מבלי ללחוץ על המתג.

 

בתקציב הבסיסי שמקבל רוכש דירה מהקבלן לבית חכם, הוא יכול לבחור חבילה שכוללת את מערכת הבית החכם של בזק ואינטרנט לתקופה לא מבוטלת.

 

חי בוכריס, מנהל מוצר בית חכם באיזיווייב: "מתוך הכירות וניסיון בכל הטכנולוגיות שמתפתחות  בעולם ונסיון רב בארץ, אנחנו קודם כל משתדלים להבין מלקוחותינו (יזמים ולקוחות פרטיים) בדיוק את הצרכים של כל לקוח. לאחר הסבר של כל האפשריות המצוייות כיום בשוק, הלקוח יכול לבחור  כיצד להפוך את הבית לחכם.

כאשר מדובר בפרוייקטים שמועד האכלוס שלהם שנתיים קדימה (ולפעמים  אף יותר) אנו מחוייבים להכיר את כל המוצרים הקיימים וכן את כל הפיתוחים העתידיים. כיום עם מיגוון המוצרים שאנו מציעים אנחנו יכולים להגשים כל חלום בית חכם ולוודא שכולם יצאו מרוצים!!!

מהלקוח שלא רוצה להוסיף כסף לשדרוג ובוחר לקבל בתקציב של הקבלן חוויית בית חכם של בזק -   Bhome  בנוסף לחבילה עם מסלול אינטרנט, ללא כל הוצאה נוספת ועד הלקוח שבוחר לשדרג את הבית בכל דרך שהוא מכיר ורוצה".

 

 

מה יקבל לקוח במערכת  Bhome של בזק?

מערכת הבית החכם של בזק כוללת מגוון חיישנים המנטרים את הבית 24/7 ושולחים התראות על המתרחש בבית.

 

כאמור המערכת מגיעה עם אפליקציה ידידותית לניהול הבית מכל מקום, אזעקה רבת עוצמה, כריזה דו כיוונית, מצלמת 180 מעלות לצילום יום ולילה, חיישני טמפרטורה, לחות, תנועה, תאורה וקול.

 

ניתן לחבר מספר מצלמות באזורים שונים בבית למערכת הבית החכם. וכך באמצעות הנייד ניתן לצפות בכל אחת מהמצלמות ולכרוז אל מי שנמצא בתוך הבית.

 

את המערכת והחיישנים ניתן לכוון מראש כך שתקבלו התרעה על כל שינויי בבית. לדוגמה – חיישן הטמפרטורה יכול להתריע לכם אם הטמפרטורה השתנה. חיישן התנועה יתריע לכם אם יש תנועה חשודה בבית שלא אמורה להיות.

 

בנוסף למערכת הבסיסית ניתן להוסיף גלאים נוספים, כגון גלאי דלת/חלון/ גלאי מזגן חכם, שקע חכם ונורה חכמה.

 

בסוף יום ארוך וחם תוכלו להפעיל את המזגן כבר בדרך הביתה ולהיכנס לבית קריר ונעים, או להגדיר מראש שעות לחימום וקירור הבית.

 

במערכת הבית החכם משתמשים בשקעים חכמים שחוסכים בחשמל, ניתן לכבות ולהדליק אותם גם מרחוק באמצעות האפליקציה. כמו כן יש את הנורות החכמות שניתן לכוון אותן מראש כך שהן ידלקו בדיוק בזמן שאתם רוצים.

 

יוסי זיגמון, מנהל אגף השיווק של בזק: "מבדיקות שעשינו גילנו שרמת השדרוגים לבית חכם במוצרים הניתנים במפרט הפרויקטים נמוכה מאוד (לרוב אחוזים בודדים). אנו מאמינים כי מערכת הבית החכם עם מסלול אינטרנט תהיה הבחירה של רוב הרוכשים ואנו שמחים על כך".

 

מערכת הבית החכם של בזק. 

 

 

 שדרוג התקציב הבסיסי שנותן הקבלן

 

חברת איזיוויב מאפשרת לשדרג את המערכת הבסיסית שניתנת לתקופה מוגבלת ומאפשרים ללקוח בתוספת של כמה אלפי שקלים בלבד, להוסיף מערכת ביתית חכמה שלא מופעלת ע"י ספק חיצוני אלא מותקנת בשקעים הביתיים באמצעות מתגים אל חוטיים.

 

מערכת ייחודית זו כוללת מתגי טאץ' אלחוטיים אשר מחליפים את המתגים המיושנים ומעניקה שליטה מרחוק במכשירי חשמל השונים בבית.

 

המתגים המיוחדים מרהיבים בעיצובם הנקי והם משדרגים את מראה הבית. המערכת כוללת בתוכה פתרונות שליטה על גופי תאורה ומכשירי באמצעות אפליקציה ידידותית וקלה לתפעול.

 

מערכת בית חכם משודרגת של SwitchBee

 

 

בממשק הניהול של המערכת ניתן לערוך תוכניות קבועות מראש ולהפעיל את מכשירי חשמל לפי צורך קבוע – שהמזגן ידלק לפני שמגיעים הביתה, שהדוד יסיים לעבוד בבוקר כשמתעוררים או בערב כשרוצים לקלח את הילדים, לפתוח את התריסים החשמליים בבוקר וכד'.

את המתגים הללו ניתן להתקין בצורה פשוטה ללא כל הכנה, קידוחים או תשתיות מיוחדות ותוך זמן קצר באמצעות מברג בלבד.

 

 

שדרוג בוטיק יוקרתי

 

חברת איזיוויב מאפשרת גם שדרוג יוקרתי למי שרוצה להשקיע במערכת בוטיק חכמה יותר ומעוצבת.

 

צביקה ברונפן, מנכ"ל חברת W.B שיווק ויזום פרויקטים בנדל"ן: "שביעות רצון הרוכשים זו הדרך הטובה לכל התהליכים בפרויקט!

התפקיד שלנו כמשווקים הוא שהרוכשים ירגישו שמה שהם מקבלים תואם את הציפיות שלהם. בתחום של הבית החכם זה כמעט בלתי אפשרי, בשל ההבדלים המהותיים של תפיסת המושג "בית חכם" בין רוכש לרוכש. בנוסף התחום עצמו אינו צפוי והוא משתנה ומתפתח כל הזמן כך שרוב הלקוחות ירגשו חוסר שביעות רצון ולא יבחרו לשדרג.

 

כיזם נהלי העבודה של חברת איזיווייב הרבה יותר טובים לנו ולחברות הביצוע מטעמנו. הסיבה לכך היא שלא צריך להזמין מלאי מראש ורוב התשלום מבוצע בסמוך למסירה.

 

הכל מתבצע ללא שום השפעה על תהלכי הביצוע ולוחות הזמנים. השירות של איזיווייב טוב לכולם,  גם ללקוחות אשר מקבלים אפשרות בחירה בכל הרמות וגם ליזמים ולחברות הביצוע".

 

מתגי טאץ' אלחוטיים - SwitchBee

 

רועי ברדזיק מנכ"ל אי זי ווייב: "מנסיון רב בתחום שיווק דירות חדשות והכרות מקיפה עם כל תהליכי הבנייה -  אי זי ווייב מאפשרת בדרך הטובה ביותר להפוך את הבית לחכם בכל תקציב.

 

תחום הבית החכם בא לשדרג את מפרט הפרוייקט אך לצערנו אנו רואים כיום שבהרבה מן הפרויקטים התוצאה הפוכה.

 

הפלטפורמה החדשה של אי זי ווייב מאפשרת את כל מגוון המוצרים והטכנולוגיות המצויות כיום והלקוחות יכולים לבחור איזה בית חכם הם רוצים. כאשר הלקוחות מרוצים כולם מרוצים.

 

החיסכון הניכר בכסף, זמן וטרחה תוך הבטחת שביעות רצון הלקוח מעידים כי אפשר להפוך את הבית לחכם בצורה חכמה, כל אחד לפי רצונו".